Zuid-Oost Azië / Indochina - Reisverslagen van Anoek Hoogbergen - WaarBenJij.nu Zuid-Oost Azië / Indochina - Reisverslagen van Anoek Hoogbergen - WaarBenJij.nu

Zuid-Oost Azië / Indochina

Als eerste ga ik een maand vrijwilligerswerk doen in Vietnam (Ho Chi Minh Stad). Vervolgens doe ik een groepstour door Vietnam, van zuid naar noord. Vanaf Hanoi, vlieg ik naar Luang Prabang in Laos, om vervolgens door Laos te reizen. Als laatste hoop ik Cambodja te bezoeken en vlieg ik via Bangkok terug naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2017

Bangkok

05 Februari 2017

Phnom Penh en Sihanoukville

02 Februari 2017

Siem Reap

28 Januari 2017

Pakse en 4000 islands

21 Januari 2017

Vientiane
Anoek

Hey allemaal, Leuk dat jullie mee willen lezen met mijn reis naar Vietnam. Laos, Cambodja en Bangkok. Ik probeer zoveel mogelijk te posten, maar dit zal liggen aan mijn tijd en de mogelijkheid van het internet. Liefs, Anoek

Actief sinds 22 Nov. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 89628

Voorgaande reizen:

03 December 2016 - 10 Februari 2017

Zuid-Oost Azië / Indochina

Landen bezocht: